مامان بدون توهیچی نیستم

خرید بک لینک
ده سال گذشتده سال از رفتنت از پرکشیدنت گذشتده سالی که تو حرف فقط ده ساله اما برای من چندین وچند ساااااال گذشتده ساله که ندارمتده ساله که با یادت با خاطرات با قاب عکست تو خونه سر میکنمکی فکرش رو میکرد ده ساااال بگذره و من باشم بدون توبدون تو زندگی کردم ده سال ،خیلی سخت بود خییییلینبود تو برای من یکی خیلی خیلی درد داشتخیلی تو این ده سال سختی کشیدم خیلی چیزا رو تحمل کردمهنوزم که هنوزه میگم کاش بودیچون اگه تو بودی من ی تنه این همه درد نمی کشیدممواظب خودت باش غصه ما بچه ها رو نخور فقط برامون دعا کن مامان بدون توهیچی نیستم...ادامه مطلب

ما را در سایت مامان بدون توهیچی نیستم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 55 تاريخ: چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 ساعت: 18:43

نه سال گذشتنه سال از عروج اسمانیت گذشتنه سالی که فقط گذشتهنوزم نه سال پیش رو تمام وقایعش رو یادمهنمیدونم چرا از ذهنم نمیره روز به روز اون 9 روز که تو بیمارستان بودیتا اون شبی که برذی همیشه ترکم کردی رو یادمهیادمه وقتی امدم بیمارستان وقتی گفتن رفتی کمرم شکستفقط جیغ زدم چیزی نمیتونستم بگم نمیتونستم باور کنم رفتنت رومامان این 9 سال رو حتی ثانیه ای ازت غافل نبودم9 ساله که دارم با خاطراتت زندگی میکنم9 سال گذشت و هیچکس نفهمید تو تنهایی به من و بابا چه گذشت مامان بدون توهیچی نیستم...ادامه مطلب

ما را در سایت مامان بدون توهیچی نیستم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 74 تاريخ: يکشنبه 10 ارديبهشت 1402 ساعت: 11:30

سلام سنگ صبورمسلام مامان مهربونمسلام بهترین مامان دنیاسلام وصد سلامو اما سلامی بی جواب ????امروز داشتم وبلاگ رو می خوندماز اون اول یاد اون روزای افسردگیم افتادمچه روزایی رو پشت سر گذاشتم من چقدر سختی و بدبختی کشیدمو چقدر تنهایی کشیدمباورم نمیشه که این روزا رو من پشت سر گذاشتممنی که طاقت کوچکترین ناراحتی و سختی رو نداشتمچی بودم و چی شدمو من چقدر کم دارمتچه روزای بدی بود روزایی که دلم آنقدر میکرفتلب تاپ رو باز میکردم که بیام اینجا برات بنویسمهی تایپ میکردم هی اشکامو پاک میکردمتند تند می نوشتم و اشکامو پاک میکردم اونقدر گریه میکردم که نمیتونستم صفحه لب تاپ رو ببینم مامان واقعا تو با رفتنت داغونم کردیهر چی بگم کم گفتمهنوزم ی موقع هابی حضورت رو کم دارمهنوزم با وجودی که نزدیک ۹ ساله رفتی ی موقع هابی به خودم میگم کاش بودی میگم کاش بودی من آنقدر سختی نمیکشیدممامان برام دعا کن خیلی به دعات نیاز دارمدعا کن اونی که میخام. بشه دعا کن روزی برسه بیام اینجا بهت بکنمامان شد اونی که میخام خدا کنه بشه تو هم خوشحال میشی میدونممواظب خودت باشدوستت دارم مامان بدون توهیچی نیستم...ادامه مطلب

ما را در سایت مامان بدون توهیچی نیستم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 111 تاريخ: سه شنبه 4 بهمن 1401 ساعت: 18:37

سلام

مامان این روزا حالمون رو میبینی

این روزا میبینی که اصلا خوب و خوش نیستیم

بابا رو دیدی؟ دیدی حالش رو؟دیدی چجوری شد؟

بابایی که همیشه اینور اونور بود حالا ۲۲ روزه نشسته و جایی نمیره

یعنی نمیتونه بره مامان خیلی براش دعا کن ،دعا کن زود سرحال شه

ما غیر بابا دیگه کسی رو نداریم دعا کن سایه اش همیشه بالاسرمون باشه

مامان خیلی براش دعا کن و از خدا بخواه شاید دعای تو زودتر بگیره

و بابا سرحال تر بشه

الهی آمیییییین

مامان بدون توهیچی نیستم...

ما را در سایت مامان بدون توهیچی نیستم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 113 تاريخ: شنبه 21 آبان 1401 ساعت: 19:52

سلام مامانم

در چه حالی

اونجا که هستی همه چی خوبه؟

مامان امروز تولدم بود

همه تبریک گفتن الا تو

هیچوقت یادم نمیره آخرین باری که بهم تبریک گفتی

همین که رسیدم شرکت زنگ زدی بهم و تبریک گفتی

امروز همش صدات تو گوشم بود

حتی روزتولدم هم غم دارم و دلم میخواد گریه کنم که نیستی

که ندارمت

همیشه دوستت خواهم داشت

مامان بدون توهیچی نیستم...

ما را در سایت مامان بدون توهیچی نیستم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 152 تاريخ: پنجشنبه 22 ارديبهشت 1401 ساعت: 15:26

صفحه بندی